سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/8/19
10:0 صبح

Commandos : Strike Force

بدست سهند در دسته اخبار بازی 2

 Commandos : Strike Force

اگر شما طرفدار بازی های استراتژیک باشید حتما نام بازی کماندوز را شنیده اید یا حداقل یکی از نسخه های آنرا به پایان رسانده اید !!! این بازی توانست با ابتکارات و نوآوری های خود سبک جدیدی از بازی های استراتژیک را پایه گزاری کند و طرفداران زیادی را نیز پیدا کرد. در این بازی شما در نقش کماندوهای حرفه ای بودید که در جنگ جهانی دوم عملیات سری انجام می دادید که انجام این عملیات ها ،  حرکت دشمن را کند و مختل  می کرد و حال پس از سه سال نخسه جدیدی از این بازی به بازار آمده است , اما نه در سبک استراتژیک بلکه در سبک اکشن FPS که دگرگونی سبک بازی را درپی دارد و حال باید دید که این بازی می تواند بین غول های این سبک جایی برای خود پیدا کند یا خیر ... ؟!

معرفی :
در بازی کماندوز شما کنترل سه شخصیت اصلی بازی را بر عهده دارید که هر کدام از این شخصیت ها توانایی ها و قابلیت های منحصر بفردی برای خود دارند . اولین کماندو شما در بازی Green Beret نام دارد که قدرت زیادی دارد و همچنین توانایی کار با  انواع اسلحه ها و توانایی منهدم کردن ادوات دشمن از جمله تانک و نفربر را دارد . این فرد قدرت آتش بالایی دارد و در بطن جنگ می توانید از او استفاده کنید . William Howkins معروف به تک تیر انداز( Sniper ) ، که همانگونه که از نام آن بر می آید یک اسنایپر است و دشمنان را از دور غافلگیر می کند .

 

 

البته این شخصیت قابلیت ها دیگری نیز دارد اما برترین توانایی او تک تیر اندازی است . شخصیت بعدی Geoge Brwon معروف به جاسوس ( Spy ) که رییس گروه هم است . توانایی او در جاسوسی از دشمن بسیار زیاد است ، او می تواند دشمنان را بدون سر و صدا کشته ، لباس آنها را بپوشد و به داخل سیستم دشمن نفوذ کند . در کل این سه شخصیت در بازی ماموریت های متنوعی بر عهده دارند که می توانند شما را تا پایان بازی همراه خود نگه دارند . ادامه مطلب...