سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/1/31
8:39 عصر

دانلود بازی جدید و پرهیجان UEFA Euro 2008

بدست سهند در دسته بازی موبایل

بازی جدید و پرهیجان UEFA Euro 2008 که یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های فوتبالی میباشد که به صورت جاوا برای رزولوشن 176x208 تهیه شده است .


PersianMob.Net

ادامه مطلب...

87/1/28
12:4 صبح

بازی مگامن MEGAMAN X5

بدست سهند در دسته بازی کامپیوتر

بازی امروزم از سری بازی های مگا من هست

حجم بازی با فشرده سازی ما شده 13 مگابایت





برای دانلود برید به
لینک دانلود
ادامه مطلب...

87/1/28
12:2 صبح

بازی اکشن ENTER THE MATRIX

بدست سهند در دسته بازی کامپیوتر

 بازی بسیار زیبا و اکشن گذاشتم  حجم این بازی حدود 800 مگ بود که رسوندیمش به 275 مگا بایت





توجه : برای دانلود برید به


سیستم مورد نیاز

Minimum System Requirements
System: PIII or AMD Duron 800Mhz or equivalent
RAM: 128 MB
Hard Drive Space: 4300 MB
VGA 64MB
Win 98/ME/2000/XP

[b]Recommended System Requirements[b]
System: PIII or AMD Duron 1.2Ghz or equivalent
RAM: 256 MB
Hard Drive Space: 4300 MB
VGA 64MB

لینک های دانلود در
ادامه مطلب...

87/1/14
11:14 عصر

بازی مهیج و کم حجم شطرنج

بدست سهند در دسته بازی کامپیوتر

گاهی انجام یک بازی مهیج و فکری برای رفع خستگی ضروری به نظر می رسد. اگر شما نیز به شطرنج علاقه دارید می توانید این بازی مهیج را با حجم 162 کیلوبایت دانلود کنید. این بازی در عین سادگی بسیار جذاب است و شما را می تواند مدت ها سرگرم کند.

شاهوار دات نت

 

ادامه مطلب...

87/1/14
10:59 عصر

دانلود و معرفی بازی Arcade Race 1.2

بدست سهند در دسته بازی کامپیوتر

اگر دنبال یک بازی ماشین سه بعدی با گرافیک و کیفیت بالا و حجم پایین به نسبت بازی هایی مثل NFS هستید این بازی برای شما مناسب است.

در این بازی باید با سرعت هر چه تمام تر به پیش بروید. می توانید برای رقیبان خود سر راهشان بمب بگذارید. البته باید مواظب بمب های کار گذاشته شده نیز باشید. می توانید با موشک رقیبان خود را بزنید و صد البته باید مواظب موشکهای آنها نیز باشید و …

arcade_race_2.jpg

این بازی را می توانید در دو حالت Single Race و Tournament بازی کنید. در حالت تورنامنت شما باید مراحل را یکی یکی پشت سر بگذارید. در صورتی می توانید به مرحله و جاده بعدی بروید که در مسابقه مقام اول را کسب کنید. در حالت Single Race که هیجان کمتری دارد می توانید هر جاده ای را به دلخواه انتخاب کنید. این بازی در عین داشتن گرافیک بالا به کارت گرافیک قوی نیاز ندارد و با داشتن یک کارت گرافیکی 32 مگابایتی نیز می توانید آن را اجرا کنید.

 

ادامه مطلب...

87/1/6
8:48 عصر

دانلود بازی و کد تقلب World in Conflict PC

بدست سهند در دسته بازی کامپیوتر

  

کسب امتیاز 9.5 از سایت گیم اسپات را کمتر بازی توانسته تا به حال کسب کند.این بازی را می توان یک شاهکار در میان بازی های استرتژیک دانست.البته برای ساخت آن بازی 3 استدیوبازی به مدت 3 سال فعالیت داشتند.در یک کلام اگر فوق العاده از همه لحاظ سال 2007 سال بسیار خود برای بازی های سبک استراتژی خواهد بود. در ابتدای سال بازی Supreme Commander سپس بازی فوق العاده C&C3 و حالا هم نوبت World In Conflict خواهد بود تا پتانسیل بالای خود را در سبک استراتژی نشان دهد.

 

  

لینک های دانلود:

 

ادامه مطلب...

87/1/6
8:7 عصر

دانلود بازی Sims 2 به همراه تمام پک های آن

بدست سهند در دسته بازی کامپیوتر

در اینجا سایت 2گیم2 برای شما دانلود بازی Sims 2 به همراه تمام پک های آن را آماده کرده است

 

 

 
 
87/1/6
7:44 عصر

دانلود Sim City 3000

بدست سهند در دسته بازی کامپیوتر

سلام

من اینجا جدید ترین نسخه بازی sims رو با نام sim city 3000 رو آماده کردم که شما براحتی می توانید دانلود کنید این بازی نسبت به نسخه های قبلی بهتر شده است که برای اولین بار در سایت 2game2 برای دانلود گذاشته شده است

 

Your job in SimCity is to be mayor of a small town, and to try and grow it into a huge metropolis. You start out with just a patch of land (small, medium, large, or IMMENSE); the land has varying elevations, bodies of water, and trees. Of course since this is a game, you don"t really have to deal with annoying things like city councils and such, to get your decisions done. You"re pretty much a dictator, and as dictator, anything you say gets done. The limiting factors in building your city are money (usually the key element) and the political, environmental, and social implications of your decisions. You"ll need all the help you can get though, because you"ll be responsible for proper zoning (laying out which areas are residential, commercial or industrial), powering your city, bringing water to your residents, giving means of transportation, providing emergency services, schools, hospitals, and much more! Your decisions will affect pollution levels, crime rates, traffic levels, and the overall happiness of your "sim" residents

 

 

دانلود درادامه مطلب...

87/1/6
7:12 عصر

دانلود سیوهای مرحله آخر و بازی GTA 5

بدست سهند در دسته بازی کامپیوتر

The GTA Place

سلام

خیلی از دوستان من در خواست سیوهای مرحله آخر GTA 5 رو کرده بودند که من برای آنها اینجا سیو ها و بازی رو میذارم

مدیر وبلاگ 2گیم2 (سهند مردی)

 

 
دانلود بازی و سیوها درادامه مطلب...

87/1/2
11:26 صبح

دانلود Ten Pin Championship Bowling Pro - بازی بولینگ سه بعدی

بدست سهند در دسته بازی کامپیوتر

یکی از مهیج ترین ورزش ها در نوع خود بازی بولینگ می باشد. اگر به این بازی بسیار علاقه مند هستید و می خواهید که همیشه در دسترس باشد سایت نرم افزاری دانلود رایگان این بار بازی بولینگ با گرافیک عالی را برای رایانه های شخصی شما تهیه دیده است.بازی بولینگ
در خانه جلوی رایانه خود بنشینید توپ خود را با رنگ و وزن دلخواه انتخاب کنید، مسیر مورد علاقه برای پرتاب توپ را تعیین کنید و بازی بولینگ را آغاز کنید. گرافیک سه بعدی و انتخاب مسیر های واقعی و موسیقی منحصر به فرد آن سالن بولینگ را به خانه شما خواهد آورد. همچنین با جایزه گرفتن اتاق ها در هر پیروزی امکان ثبت و پیگیری امتیاز ها را خواهید داشت و با بردن بیش از 10 بازیکن یک جایزه خواهید گرفت.

شاید یکی از بهترین بازی های شبیه سازی شده برای بولینگ Ten Pin Championship Bowling باشد. شما می توانید با کامپیوتر به خوبی و واقعیت بازی با دوستتان بازی کنید. پس بدون اینکه از خانه خارج شوید بازی کنید و از بازی لذت ببرید.

Ten Pin Championship Bowling Pro - بازی بولینگ سه بعدی

قابل اجرا در سیستم های:

   1   2   3   4      >